2012-06-27

Tidig morgon.

Efter att Malte vaknat vid 04 bestämde jag mig lite fint att vi skulle ut o gå så pappa fick sova vidare.
Det va friskt ute vill jag lova!
Nu är klockan kvart i sju, frukosten är intagen och dammsugningen gjord.
Dagens planerade aktiviteter är gjorda..Vadan nu?

Madde & Calle får vakna till liv sen blir det vår standard promenad runt samhället, lite fika och skitsnack!

Sen är jag liksom öppen för förslag! ;-) Kan hoppas på hyffsat väder så man kan va ute lite.

Nu släpper vi alla negativa tankar om oss själva, alla kan om man bara vill!

På fredag ger jag er min sista utvärdering, jag säger BAM, jag är verkligen i mål, med råga.
Efter fredag kommer jag väga mig 1 gång i veckan, hålla er uppdaterade, givetvis.

Men jag ska bara njuta, verkligen njuta. Ta ett jäkla potatis om ja vill det.
Men det kommer jag ju inte, ni känner mig? Låghydratskost är det nya livet.

4 kommentarer:

  1. Hej Lina!

    Vill bara säga att jag börjat kika in här lite då och då och jag tycker du är superstark! Vilken resa du gjort!
    Blir så ledsen när jag ser att anonyma kommenterar på ett så ovärdigt sätt. Försök att inte hänga upp dig på sådant utan fortsätt precis så som du gör. Vi är alla olika och så måste det få vara!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karolina!
      Roligt, jag har hittat din blogg genom Cilla och kikar in då och då också! :-)
      Nej men när man inte är van är det svårt att gå oberörd ifrån, men av rävar blir man stark har jag hört! Jag kämpar vidare, tack så mycket! Kram!

      Radera
  2. Hej på dig! Härligt att du är i mål, heja dig! Jag började förra veckan och har gått ner 1,5 kg med hjälp av alla dina fantastiska recept. Tack för att du lägger ut så mycket gott att äta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria! Gud va roligt att höra att jag kan hjälpa. Och vad duktig DU är! Kämpa på, jag peppar vid sidan av :-) Kram!

      Radera