2012-06-25

Tjall i tekniken.

Åh jag hatar när det sker tekniska under som sabbar...Min usb-kabel till telefonen
är paj och det innebär att jag inte får över mina bilder, mina maträtter jag vill ge er osv.

Min snälla sambo ska till biltema imorgon och köpa ny. Så ni får snällt vänta till imorgon,
sen kommer jag bombardera er med recept och bilder. :-)

Dagen gick i regnets tecken! Ett besök på BVC, fika hos Jossan och hem igen.
En PW i ösregn, konstaterade idag att det finns inget dåligt väder men det finns banne mig
dåliga kläder! Både Malte och jag va som 2 dränkta katter när vi kom in...

Imorgon vankas det bullbak, mina bullar försvinner fort från frysen. Förstårt inte.
Sambon kommer hem sent så det blir minsann bara Malten och jag hele dan! Tänk va hyss det ska hinnas göra...
Storhandling på Willys hann vi med i eftermiddag också. 3000kr fattigare men en månads mat
rikare.

Nej nu vankas det Wallander. (uscharn vilket tråkig inlägg det blev.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar