2012-06-16

Update weekend.

 Ida och Theo myser i soffan.

 hund och lek stund! 
fasters trötta fis vid chipsskålen. Dumt o sova :-) 

Blogginläggen lyser med sin frånvaro idag. Sorry! Jag har liksom fullt upp med att vara värd för en Forsheda familj och "mamma" till två små illbattingar! Fasters fis trivs som fisken i vattnet, det händer rätt mycket vill jag lova. Efter en dag utan "sova-middag" somnade han som en tok redan vid halv åtta. 

Tv:n visar Hur många lingon finns det i värlen. Dom äter chips idag igen ;-) 
Jag har festat med 2 bitar mörk choklad, varken mer eller mindre. Känner att jag liksom kan vara värd det. 

Återkommer mer imorgon mina sötnosar! 

3 kommentarer:

  1. Hej! Du som är insatt :) Kan man byta ut sukrinet mot stevia när man bakar dina biskvier? :) Hittade inte sukrin i affärerna i Hultan. Mvh Johanna :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Absolut det kan du göra...Du kan ju smaka av lite bara under tiden :-)

    SvaraRadera
  3. Tack för en mysig helg

    SvaraRadera