2012-06-17

Älskade pyre.



Som ni ser! Eftermiddagen har gått i Vilgots tecken! Han är så underbart fin min fisunge!
Det blev grillat tillsammans med brorfamiljen och Emelies mamma,pappa & syster! Mycket trevligt.
Allas ögon va givetvis på nytillskottet. Så lik min bror att ja inte vet vart jag ska ta vägen.

Hallå, jag vill villigt erkänna att jag ser rätt smal ut på bilden när jag håller fisen? Visst va?
Börjar äntligen bli bekväm att se mig själv på kort andra människor tar. Gillas!

Det är tyst i huset. Det är skönt. Nyduschad och nu soffhäng.

Tack för en alldeles förträffligt trevlig helg med mycket barn, lek och mys!

Imorgon är det måndag, vi laddar inför ytterligare en vecka med mycket händelser och action!

Pepp on!

3 kommentarer:

  1. Du är superfin Lina! OCH de skriver jag inte bara för att du bad om de :) Utan jag tycker verkligen de!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina fina Evelina! Det värmer :-) KRAM!

      Radera
  2. Du ser riktigt fräsch ut! Längtar efter då jag själv känner så! När man ska va med på kort ber jag alltid sambon om att bara ta närbild eller nåt. Du ska vara glad över att du klarat detta! :)

    SvaraRadera