2012-06-18

Måndag igen.

Måndag igen! Veckorna går så fort att det är otäckt.
Precis varit ute på dagens andra PW, Malte sover gott ute i vagnen. Jag tänkte jag skulle
slumra till lite också, dock vet jag att nattsömnen uteblir då. Får bli att uppdatera er lite och fortsätta städa. 

De däringa envisa kilona som återstår på min kropp är envisa. Det är verkligen bara 2 kg till jag vill bli
av med. Sen är det bra, nu sitter liksom kläderna bra och jag är nöjd. Jag är verkligen nöjd. 
Jag ser mig inte som tjock längre. Punkt slut. 

Hur går det för er andra som håller på med LCHF, inspirerar jag er något?


Dagens enkla och supergoda lunch!
Ugnsstekt lax med sallad och vitlöks-creme fraiche

Imorgon kommer Ninna & Molly, superkul att få träffas igen. 
Veckorna som sagt, dom försvinner fortare än jag vet inte vad. Onsdag är det Haja-träff och klippning! 
Torsdag är det storhandling & förbereda inför midsommar!
Sen midsommar...puh.

8 kommentarer:

  1. Du är jätteinspirerande... Hoppas du fortsätter med det även när du nått ditt mål. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan du räkna med! Jag fortsätter till alla nått sina mål ;-)

      Radera
  2. Om du är! :) Jag är inne och läser gamla blogginlägg och kollar dina recept minst 1gång om dagen :) Tusen tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  3. Väldigt inspirerande! Jag har redan lagat några av dina recept :)

    SvaraRadera
  4. Hej Lina!
    Jag är lite ny här, fick länken till din blogg av en kompis idag. Sjukt inspirerane och sjukt snygg är du!!
    Kommer att följa varje steg du tar :)
    Kram!
    /Gabbis - lchf:ande än så länge tjockis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Gabbis! Tack, o lycka till! :-) Du får börja kika in här och ta lite recept och en massa pepp! Kram Lina

      Radera