2012-08-23

-3kg och en nervig & förväntansfull dag.

När man går och är orolig för att det är nåt farligt i min sambos hjärna...
(även att dom snart uteslutit allt farligt, EEG-undersökningen pågår nu) 
...då äter man dåligt. Man pillar i maten...jag har ändå försökt fått i mig 3 mål om dagen
även om dom inte varit stora. Jag tror ni förstår hur ja menar, det funkar liksom inte att äta. 

Vägde mig idag. 3kg på 3 dagar. Antingen hade jag jävligt mycket vätska i kroppen eller
så behövde min kropp minimalt med mat för att känna att de kilona jag gått upp inte ville va på min kropp.

Min våg stod så fint på 65,9 imorse och jag inser då att lite träning och ett "vanligt" kostschema
kommer jag snart att va på 64kg. 

Jag ska göra lite hemsysslor för att snart fixa iordning oss inför dagis. "Testa äta lunch på dagis-dag" är det idag. Efter det blir det hem och söva Malten för att sedan åka ner till Västervik. 

Hoppas på en bra dag men många fina resultat. 

blivit lite av ett Tomas Ledin fan under de senaste veckorna...
älskling jag vet att du hatar Tomas Ledin men snart får vi ha varann för oss själva utan orohet och sjukhusbesök. 

2 kommentarer:

  1. hur lång är du? och vad är ditt mål i vikten? du har verkligen varit jätteduktig!!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är 166 cm lång och jag vill ner till 64kg. Min gräns där jag känner att där mår jag bra. :-) tack!

      Radera