2012-08-22

Make you feel my love.

Usch vilken dag mina fina. Ni är helt underbara, tack för allt stöd.

Jag är hemma i min soffa, Adele och jag. Vi sjunger och gråter lite om vart annat. The Script är också här och försöker göra mig hel.



Dom vet fortfarande inte vad det kan va...En läkare säger borrelia, en annan säger herpes-virus på hjärnan och den tredje säger att det är ett virus som tränger på hjärnan och orsakar epileptiska anfall.
Hatar denna ovisshet. Känns tryggt att han är inlagd tills dom har mer kött på benen för att skicka hem honom utan att man ska behöva gå omkring som ett nervvrak. Då ska ni veta att jag är ett nervvrak innan.
Jag darrar som ett asplöv och är ofantligt glad att jag har så många fina människor omkring mig.

Niklas Wallerman, jag älskar dig. Bli frisk nu! Jag vill ha tillbaka min "riktiga" livskamrat.


6 kommentarer:

  1. Fina Lina! Jag önskar att jag kunde säga nåt bra. Det kan jag inte. Men jag kan skicka dig en stor och varm kram. Jag hoppas att allt ordnar sig snart. Tänker på dig! Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Usch gumman så jobbigt för er! jag vet inte om du fick mitt sms igår men min telefon är lite knasig. Tänker på er varje dag. Du får gärna ringa om du vill prata eller om jag kan hjälpa till med något!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman! Jag hör av mig och det skulle strula sig med Malten...Då är det barnvakteri du får hjälpa till med! :-) Kramar

      Radera