2012-08-20

Ensam mamma & ostbågar.

HEEEEEEEJ!

Om 10 minuter smäller det, premiär av Ensam Mamma Söker.
Kan ju va höjdpunkten på denna vecka, kanske för att en vimmerbybo är med? Jag trort!

Va typ 1 mm från ostbågepåsen i skafferiet, bet mig i tungan och sa i samma sekund
"Va tror du att du håller på med?!" Så jag tog mig ett ägg istället. Mättar mer och mår bättre
efteråt.
Karaktären är på väg tillbaka.

Fått 3 invägningsresultat. Väntar på fler, för ni hänger väl med?
Jag peppar er till max. NU grejjar vi det är.

Imorgon är det dax för andra inskolningsdagen, pappa Niklas följer med om huvudvärken
är borta. Han har måttlig spänningshuvudvärk från helgen. Det är sånt man får räkna med men
även sånt man blir orolig av och tänker "Händer det igen...?"

Skött mig exemplariskt med kosten idag. Min standard-frukost.
Taco-rester till lunch och stek till middag!

Jag är hungrig...men vad gör det om hundra år?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar