2012-08-20

Min enformiga frukost och jag.

Japp, detta är min ständiga frukost. 2 kokta ägg och jordgubbar.
I helgen har jag ätit mackor, riktiga helvetesmackor. Det va skönt att återgå till mina ägg igen.

Vågen stod på stadiga 68kg imorse. Nu banne mig ska jag ner till 64kg. Det är inte att själva siffran stör mig, för det gör den inte. Men jag behöver få bort denna lilla valk som smygit sig på under sommarn. Den här lilla bilringen över byxkanten som är väldigt irriterande.

Madde hänger på och har gett mig vågsiffran för veckan. Nu kör vi tjejjer!
Uppdaterar viktnedgång på alla som vill varje måndag. Skriver inga ursprungskilon, bara nedgången.
Mest för att folk ska bli inspirerande och se att det verkligen går om man bara vill!

Malte och jag har avverkat första dagen på inskolningen, han ville inte gå hem. Bra betyg då va?

2 kommentarer:

  1. Pepp pepp pepp!! De fixar du galant :) hihi...

    Min frukost är samma samma varje dag :) o jag gillar de!!! Frukosten är ändå de bästa jag vet, trots att den är enformig ;) haha

    SvaraRadera
  2. vad duktig du ar! halkade in pa din blogg pa nat vis - ok wow vilken forvandling du gjort. kul att du delar med dig av recept oxa! kul o inspirerande:)

    SvaraRadera