2012-08-10

Närmar mig.

( I wish att jag kunde skriva att jag sitter i solen...men så är ju inte fallet. det regnar ju mest bara hela tiden) 

Jag har sovit oroligt, jag är inte förvånad. Det blir flertalet andningsövningar för att komma på banan. Först imorgon ikväll kan jag säga att jag är lugn igen. Ni får tillbaka mig då. ;-) 
Tack för ert stöd. Det är ta mig tusan inte lätt. 

Nu är frukosten intagen, väntar på att grannsvägerskan ska göra sig redo så vi kan ta varvet runt byn. I eftermiddag blir det att åka till Åkerholms Säteri och ha "genomgång" inför bröllopet imorgon. 
Under tiden fixar sambon grillat och jag ska sjuttsingen ta mig ett glas rödvin till det. 

p.s Grattis Sandra & Johan till förlovningen! :-) 

Lång tid sedan vikt up. Det går bra, bättre än förväntat. Dessa kilon man la på sig
under 4 veckor på semestern bara flyger ju av. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar