2012-09-25

Fullt upp.

Hade bara sådär ca 50 traderapaket som skulle packas och skrivas och stojjas ikväll.
Förutom en promenad med min fina svägerska har jag enbart suttit vid datorn ikväll.
Pust så tråkigt. Betalat räkningar också..

Nu är klockan snart natten för mig då jag jobbar frukost imorgon för tredje gången denna vecka,
det tar på krafterna. Jag lovar att jag ska uppdatera er lite bättre imorgon. Då blir det lite LCHF
snack igen, verkar som att ni är fler som vill ha mera tips på att komma igång på riktigt igen. Visst?

Min fina klänning har kommit hem i rätt storlek igen....Vad tycker ni? Duger på bröllop på lördag va?

ber om ursäkt för det hemska ljuset men hoppas ni ser det fina fallet. 

6 kommentarer:

  1. Superfin klänning! Jag vill verkligen tacka för hjälpen igen med mitt lchf!! Jag skriver ner allt nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-) På söndag får vi se hur du skött dig. Tss ;-) Kram!

      Radera
  2. Den är superfin, duger mer än väl (:

    SvaraRadera
  3. Så fiiin så <3,,mamsen.

    SvaraRadera