2012-12-31

fortsättning.

juli och augusti gav oss underbara kvällar med grillfester bland annat.

motionerade fortfarande lika mycket.

Augusti månad blev en tung månad och även följande månader. Niklas fick vad vi trodde en stroke. Alla dess symptom. Det visade sig dock att det var hjärninflammation+ hjärnhinneinflammation.
Efter många "återfall" då talet försvann och vice versa så blev det en stor följd av sjukhusbesök och provtagningar. Detta tog på mitt psyke nåt enormt och jag började falla in i mitt panikångest liv igen. 

Jag har enormt lätt för att lägga på mig alla symptom på mig själv och få för mig alla möjliga sjukdomar. 
I september började jag iallafall att jobba fullt igen. Så skönt att få komma tillbaka och skingra tankarna en aning. 

den här underbara varelsen blev min räddning då livet kändes hopplöst och tråkigt. 

september gav oss:
bröllop i halmstad.

mycket svamp-plockning.

fortsatte att njuta av min nya fina kropp.

I oktober hann vi med en romantisk weekend i Kalmar.
min älskling.

min mage började forma sig till en fastare bulldeg.


november gick fort, alldeles för fort. En ullaredsresa, julpyntning....Magsjuka och pepparkaksbak :-) 



nu är det december. En månad som gått alldeles för fort. För en som älskar julen skulle jag gärna ta 2 december månader. :-) 

Idag mår vi bra, jag tackar gud varje dag för att vi får vara friska. 
Jag älskar min familj och mina vänner, tack för att ni finns! 

Ikväll har vi nyårsfirande här hemma med Bror familjen. Det vankas 3 rätters, mys och bingo ;-) 

tack för ett lärorikt och händelserikt år! 


1 kommentar:

  1. Gott nytt år fina Lina :) Det har ju varit en sjuhelsikes resa för dig det här året. Jag är glad att jag har fått följa med på resan. Vi får se till att träffas nästa år :) Det skulle jag tycka mycket om. Kramar!

    SvaraRadera