2013-01-28

Sjuk-stuga.

Efter att ha pendlat från feberfri till feber i stort sett hela helgen så kom väl smällen igår och han har sedan dess legat på stadiga 39,5 grader.

Han är inte alls pigg min lilla superman. Musse har varit hans bästa kompis hela dagen. Jag har mest servat med saft, glass och alla andra lyxigheter man får ha när man är sjuk.
Jag börjar känna mig risig i kroppen med men jag hoppas att jag slippert.
Morgondagen får jag nog ändå spendera hemma också, dessa barn, varför är det nästan bara mamma som duger när dom är sjuka? Mysigt är det men ack så begränsat.

Niklas landade hemma straxt efter fyra och jag har hunnit laga mat, göra LCHF lakritspannacotta & fröknäcke! Recept kan ni få senare om det blir bra vill säga ;-)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar