2013-01-12

Vi har de bra!

...vi här bak i bilen! På väg ner till metropolen Forsheda. Vankas kalas för fina Ida o Chrille.
Vi sa att vi skippar övernattningen meeen sen kom ja på. Kul o stanna max 2 timmar för att hinna hem innan midnatt....Mmm typ ;-)
Så vi sover över, kör vi hem våra 17 mil imorrn istället.

PT någon? Jag tar fan betalt om nån bara vill säga vilka övningar jag ska göra för att fit:à magen.

Men annars mår ja bra :-)
Snygg känner jag mig också. Amen jo så får man skriva. 2013 är självförtroendets år!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det är väl asgött och ha den känslAn! Det ska du Lina! Fit:a till magen.. Kör plankan! Mycket bra! Och även ligg på rygg och upp Och ihop med benen och "fäll" sedan benen lite åt båda sIdorna och framåt så låter du magen arbeta! Kan även ha en boll mellan fötterna så blir det lite mer. De tycker jag är bra övningar och ger!! Kram Amanda

    SvaraRadera