2013-01-11

Vikt-up Vecka 1

Sofie: Började förra veckan på 96,4 kg. Hennes mål är att köra en strikt LCHF kost och hoppas på att ha gått ner 25 kilo till maj.
Sofie gick ut stenhårt och har under denna första veckan gått ner hela 3,8 kg. Wow säger jag och keep up the good work! :-) 


Alice: Väger idag 80kg och har faktiskt redan gått från 94kg till 80kg, alltså 14 kg sedan jan 2012. Alice har som mål att väga 65kg innan midsommarafton 2013. 


Mamma: Mamma har en startvikt på 82,6 kg. Hennes mål är att gå ner 10kg till maj.
Hennes första mål till nästa fredag är att tappa 1,6 kg, 3 raska 50 minuters promenader och äta strikt LCHF till punkt o pricka!


Erika: Har en startvikt på 91,4 kg. Hennes första delmål är 80 kg. Det tar den tid det tar. Börjar dock helt fantastiskt bra och har under denna vecka gått ner 1,9 kg. Bra kämpat! :-) Erika vägde 108kg i början av aug -11. Så hon har redan tappat 17,6 kg. Som sista mål har hon 65kg.


Therese: Gick ut stenhårt och redan förra veckan hade hon gått ner 1,5 kg. Sammanlagt på dessa 2 veckor har Therese gått ner 2,8 kg. Wow :-)

Sara: Saras första mål till nästa fredag är att ha gått ner 0.5 kg och tränat minst 3 ggr (fre-fre) varierad träning.

Visst är ni helt fantastiskt duktiga? Det tycker jag iallafall! Keep up the good work :-)


2 kommentarer:

  1. Jag har oxå gått ner en del innan. Började på 108kg i början av aug -11. Det går långsamt men det går iaf. Som sista mål har jag 65kg men mitt första delmål är 80kg. Blir bara besviken om det går för fort. Mvh Erika

    SvaraRadera
  2. Tjo! Jag hade lyckats med ytterligare 1,3kg! Så 2,8kg fån starten 1/1! :)

    SvaraRadera