2013-02-07

Happy day!

Jag är bara så glad idag, fråga mig inte varför.
Är det sen shoppingen igår kanske? Skulle inte va omöjligt...:-)
Köksbordet är nästan på plats och ni kommer få bilder på allt ikväll när allt är klart.

Annars sitter jag o fyller på ullaredslistan inför söndagens tripp. Ibland är det skönt med
släkt som bor 45 min ifrån det stora gula vauhuset. Fint skit.

Inte kommit igång med träningen än, jag skyller allt på segheten i kroppen från förra veckans influensa. Det verkar ta ett tag innan man känner sig helt återställt. Men jag ska slutföra Rutakuten, om det så ska kosta all min tid om kvällarna så ska det göras. Punkt slut.

Dagens frukost. 2 finn crisp med ägg & kaviar + kaffe.

1 kommentar:

  1. Hoppas du hittar lite fina saker i Ullared, det gjorde vi:)

    SvaraRadera