2013-02-17

Hej motivation!

ja menar potatissallad, varför? 

Efter att ha stoppat i mig alldeles för mycket skit på sistone. Efter min influensa-vecka följde ett sötsug från helvetet så bestämmer jag mig ytterligare en gång för ett sockerförbud. Alltså jag tål inte socker, jag tål ett inte. Jag blir beroende, dum i huvudet och längtar efter varenda sockersmula som finns i huset när ja väl börjar äta. Det finns inget stopp, INGET stopp. Det är hemskt, fyfyfy...

Även att ja nästintill klär av mig naken vid mina träningstillfällen för att hitta motivationen så springer den liksom förbi och säger tjo där fick du, jag kommer nog tillbaka imorgon igen!
Jag måste sparka mig i arslet och säga till mig själv att nu jävlar tar du tillbaka din karaktär igen.
Min fläskbuk kom inte på posten, jag tuggde i mat själv och lär där med inte kunna skicka iväg den heller.

jag faller så lätt tillbaka in i dåliga fällor, jag är en sucker. En socker-sucker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar