2013-02-04

Måndag o återbesök.

Godmorgon raringar och välkommen måndag!

Tänkte jag skulle uppdatera er en snabbis innan jag lämnat av Malteboy på dagis och jag åker med
Niklas till Västervik för ett återbesök på sjukan. Många frågor ska ställas och hoppas på svar.



Tänkte jag skulle ta ett kort på vågen idag. Så ni ser att även jag inte går upp i vikt, predikar för alla andra men hur går det för mig själv egentligen? Jodå jag står på mina stadiga 64kg. Di däringa 62 siffrorna
vägrar visa sig. Men vad gör det om hundra år? Jag mår bra iallafall.

Fortfarande rätt seg i kroppen efter influensan och jag hoppas kroppen återhämtar sig fort så jag kan börja träna from imorgon.

Det verkar bli en mulen och grå dag men försök o se allt positivt. Ska ni göra nåt roligt denna måndag?

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni får positiva svar i Västervik. Det behövs en sån här gråmulen dag. Vår måndag är rätt tom, men jag är redo för vad vi än hittar på. Maken har ju frivecka:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev bara positiva svar i västervik, skönt det :-) Då får ni passa på o njuta och umgås hela familjen med andra ord, härligt! :-) Kram

      Radera
  2. Tack snälla, vi har umgåtts i det stora gula varuhuset. En spontant tripp förslagen av maken;). Så nu sitter vi i stugan och lyssnar på barnens andetag när de sover sött.

    SvaraRadera
  3. Hittade din blogg för några dagar sedan och har lusläst den sen dess. Så intressant att se hur dina tankegångar ändrats under tiden, och hur dina mål ändrats, från att "nöja dig" med en viss vikt till att förstå att du KAN! precis vad du vill. Inspirerande! Jag har ingen aning om varför du skulle till doktorn, men hoppas du får matlusten tillbaka och kan börja träna i allafall! Tack för läsningen!

    SvaraRadera