2013-02-03

Söndag.

När man får ett rejält tillskott i kassan så får man planera....man får nästintill redan nu beställa hem
nytt köksbord, soffbord och planera in en Ullaredsresa... Mmm de får man :-)

Annars? Jodå febern håller sig borta och jag känner mig bara lite ringrosslig ännu. Seg i kroppen och hosta men snart är nog allt återställt hos mig också. Imorgon blir det återbesök i västervik för Niklas del, då ska vi ta ett snack med medicindoktorn och se vad han kommit fram till.

Nya schemat början även gälla imorgon, min ära blir att alltid jobba måndag kvällar. Skönt på ett sätt faktiskt. Krävs lite omplacering för att man ska uppskatta sitt jobb ännu mer. Kom o ät :-)

Nej nu kommer snart Sandra & Kerstin och ska kolla på våran nuvarande köksmöbel, TILL SALU!

2 kommentarer:

  1. Ja planera måste man. Visserligen blir det väl ett bortfall i lön nu när du har sjuk men det kanske inte drabbar så värst mycket? Kul med nya saker! Jag vill också åka till Ullared, så kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det bortfallen drabbar inte alls nu när vi fick ett roligt tillskott! :-)

      Radera