2013-03-21

Hej mina vänner o alla som jag känner!

Vilken pissdag, verkligen vilken pissdag... Vill ni höra? Klart ni vill.

Jag vaknade 0530... PANIK. Jag som skulle jobba frukost och alltid är på jobbet 0515, men klock-fan valde att inte ringa idag. Inte riktigt okej. Men jag hann i tid, gäller o va effektiv.
I ren stress o panik och väldigt arg över att det inte va skottat inne i stan (INNE I STAN) fick jag ställa nere vid gamla Sibylla. Märker att ja tappat min telefon och skiter i vilket och misstänker att den va i bilen nånstans....

Väl nere vid bilen ett par timmar senare är den spårlöst försvunnen. Våran fina vaktmästare Runar hjälpte till och med att hjälpa leta. Spårlöst borta....Jag insåg då att jag måste ha tappat den i snön när ja klev ur bilen och när jag tänkte att ja kollar i snön.....då har dom ju givetvis plogat.

Så vila i fred min kära telefon, hoppas du inte fryser allt för mycket i snövallen.

Spärra spärra spärra och ny telefon på väg hem. Så det blir en helg utan telefon, tur att vi ska iväg. :-)
Det blir dock inte mycket till blogg-uppdatering i helgen som ni förstår, men installerat Instagram på Niklas telefon så där kan ni följa mig ;-) Bra ju? Höhö.

Kom liksom aldrig i fas på jobbet kände jag, hela dagen blir ju förstörd fast ändå inte. Ja ni hajjar.

Annars? Jo mycket styr med Modevisningen på tisdag, ni har väl inte missat?
Tjejkväll med modevisning, mat & vin 120 pix.

Googlade på mitt namn förut och fick fram en bild från när jag gick bal.
Som ja alltid säger, allt går om man bara vill. Men fina va vi.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar