2013-03-22

Helt underbart!

Hej raringar och hej fredag!

Det är fullt upp idag kan man säga men tänkte jag skulle ge er ett inlägg innan vi åker på äventyr.

Fina Cilla har börjat med Veckans inspirationskälla på hennes blogg. Denna vecka är det Marias tur att berätta hennes historia. Så läsvärt och det är ta mä fan helt underbart att läsa hennes historia! Inlägget hittar ni här. Jag beundras så det skriker om det...

hoppas de va okej att ja "lånade" bilden ;-) 

Nu är det sova middags tid och jag ska packa det sista. Me löv it.
Ikväll ska vi först sova över i Forsheda och bo in Malte-boy lite. Sen sticker vi imorgon bitti till Orust och spenderar natten där.

Tänker mig lite såhär i helgen, sen om det är så fint väder det kvittar. Eller nja, klarblå himmel är väl inte för mycket begärt?

Ha en underbar helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar