2013-03-06

Svullen o alldeles jättetrött.

Godmorgon mina fina smultron!
Igår blev det ett 12 timmars pass på jobbet, när nån blir sjuk måste man ställa upp och
jag jobbar mer än gärna lite extra. Speciellt i köket. :-) Ikväll blir det ett kvällspass i köket igen.
Men sviterna från gårdagen är svullna ögon och alldeles jättetrött, men det är smällar man får ta ibland.



Krya på dig M, vad det än är!

En del har undrat hur det går med Rutakuten. Om vi säger såhär, mina influensa-veckor har förstört det nåt fruktansvärt. Jag gör mina övningar varje dag, inte alls lika mycket som jag borde göra. Men jag kommer fortsätta efter denna 8 veckors period och i sommar kommer nog även jag slippa ha ågren för att visa mig i bikini.

Diska efter frukosten, första tjing på den? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar