2013-04-12

Godmorgon raringar!

Godmorgon raringar! Hoppas ni sovit gott... Det har jag gjort, som en liten gris.
Lill-grisen vaknade vid sex och fick sitta så snällt i sängen och kolla TV medans stor-grisen aka. Mamma sov vidare. Till slut satte han sig lite smidigt på mitt huvud och jag kände att de liksom va dax att gå upp...

Min kropp och mina muskler är som ett gäng betongblock. Fy rackarns. Jag är nog helt ärlig mot mig själv när jag säger att jag aldrig upplevt sån här träningsvärk. I hela kroppen nämligen... Nästan så det krampar i lilltån. Men det är skönt samtidigt..

Efter 30 minuter intervaller igår med, sket slut men jävligt nöjd. 

Fick även hem mina protein-shakes igår. Jag har inte provat fram mig klart än... Men tror helt klart den med päronsplitt kommer bli mitt medel mot sötsuget och småätandet. 



Jag har kommit fram till att jag nog ska sluta väga mig och sluta va så siffer fixerad. För bara under de senaste 2 veckorna utan socker (överhuvudtaget) & hårdträning har jag liksom gått upp 1 kg.
Kläderna sitter lösare än någonsin och jag känner att jag behöver ett break från vågen och se min kropp ändra form istället.

Jag är kär. Jag är nog ta mig fan kär i löpningen. Efter vårens första 3 pass längtar jag liksom till nästa pass när jag har avklarat ett. Det är ett bra tecken tror jag. Kör på bare!

Ha en underbar fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar