2013-04-12

Veckans inspirationskälla.



Idag har jag den stora äran att va Veckans inspirationskälla hos fina Cilla, gå in o läs vettja! :-) Tack!  

"Veckans inspirationskälla: Lina

Då var det återigen fredag och tid för veckans bidrag i motivationsserien Människor som inspirerar. Veckans inspirationskälla är Lina. En tjej som jag egentligen inte känner, men ändå känner och jag har fått ta del av hennes resa genom hennes blogg. Jag är oerhört glad att jag har fått möjlighet att lära känna den här härliga och fina tjejen, och ta del av hennes utveckling. Och hon utvecklas hela tiden!
Jag är en snart 25 årig tjej från småland, rättare sagt Gullringen. 2 mil norr om Vimmerby. Har bott här nästintill hela mitt liv förutom 4-5 år i Vimmerby, har hela min familj här. Jobbar på Vimmerby stadshotell som servitris. Har en son på drygt 2 år och en sambo som heter Niklas. Är en positiv, snäll o givmild tjej!
IMG_20120720_152404

1 kommentar:

  1. Har läst hela nu och du är verkligen en inspirationskälla Hassi:) kram sara

    SvaraRadera