2013-05-06

5 punkter för en underbar dag!

Cilla listade på hennes blogg 5 punkter för en underbar dag.
Jag tar mig an det och kopierar!


  • Älskar att ha gjort mitt första sommarpass i köket och jag älskart. Älskar nya utmaningar, det gör mig stark och glad i kropp & själ! Mat är nog kanske min passion? Jag jobbar på känslan.
  • Älsk på min familj. När Malte tjuter så fort han ser en myra eller så fort en fluga attackerar hans fot? Jag gråter så jag kroknar. Då får man skratta och det värmer i mamma-hjärtat. 
  • SOL. Vem mår bara inte helt underbart en dag som denna när man ser folk sommarklädda & glada? Jag blirt iallafall. Känslan när man kommer hem, ätit middag och kan ta med sig en bra bok, en filt och lägga sig i eftermiddagssolen. 
  • När kontrollbehovet börjar lätta och jag känner mig lugn. Lugnare än vanligt, en sak i taget. Hinner jag inte så hinner jag inte. Ikväll hinner jag till exempel inte spela Candy Crush för att....Jag måste läsa min bok. Okej den va kanske lite märklig. Haha. Vi kör en annan, Malte kommer in, slänger av sig sina skor och det forsar sand ur dojjorna och jag känner att. Äsch, ja tar det imorrn. (Niklas hinner ta fram dammsugarn innan Malte ens fått av sig skorna...typ..menmen) 
  • Träningsvärken i kroppen. Jag får mig att känna mig bra. Bra på att jag tar hand om min kropp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar