2013-05-04

Vilken dag!

Hej raringar!

Niklas gav mig sovmorgon imorse efter jobb igårkväll så jag skulle få va riktigt utvilad inför Workshopen idag! För det första tack för den! Välbehövligt... Jag började med en brak-frukost. Smoothie är åter i mitt liv och bättrestart på dagen går nästan inte att få..Vitaminboost liksom. 


Jag har liksom varit lite nervig inför denna dag. Gått omkring och tänkt tankar som "Alltså shit, jag? Kan jag verkligen det där? Vad har jag gett mig in i" Jag har läckt energi på saker som egentligen va onödiga kan tyckas såhär i efterhand. Kände liksom att jag behövde detta, ta mig ur bekvämlighets zonen.  Men vilken dag det blev! Betty är helt outstanding i hennes ledarskap. 

Det blev alltså en Workshop i Kettlebells. Jag tror jag har hittat min grej. Ja en jävligt rolig träningsform. Behöver inte ta lång tid ; alla har 10 minuter om dagen man kan ägna till träning. Det va det jag kände va helt rätt. Man får sitt pass på 10 minuter. Behöver inte vara mer. Men givetvis kan det va längre också. 

Skriver som Maria, 4 timmar har nog aldrig gått så fort. Ikväll är jag svullen om mina handleder och jag känner mig som en halvkokt spaghetti hela jag. Men det är en skön känsla, jävligt skön. 

 våra kära vikter för dagen. 

fina Maria & Cilla 

Hela grymma gänget förutom cilla som tog bilden! :-) 

Tack för idag tjejjer, va helt grymt roligt! Mer sånt. Och tack Cilla som gjorde att denna dag blev av ! :-) 

1 kommentar:

  1. Tack själv för en sådan lyckad och rolig dag :) Jag visste att du skulle gilla konceptet och att workshopen skulle ge dig mycket. Nu får vi slipa på tekniken och till sommaren sätter vi ihop en liten grupp som kör utomhus och peppar varandra :)

    Kram på dej!

    SvaraRadera