2013-05-02

Äntligen!

Godmorgon sötnosar!

Äntligen torsdag...eller måndag? Nä torsdag va... Förvirrande är förnamnet.

Efter att ha rent utav festat järnet den sista veckan är ja nöjd nu. Efter att ha intagit alkohol haltiga drycket fredag-söndag-tisdag är jag trött påt nu. Det har varit jävligt kul, men nu är kroppen och jag eniga om att ta det lugnt. Fokusera på själ och kropp.

systrarna Hassinen. 


Veckorplaneringen ser ut som följer:
Idag,thursday-Jobb, löptur, den obligatoriska torsdags solningen 

Friday-Kvällsjobb
Saturday- WORKSHOP 
Sunday- Ledigt från allt 

Workshop ja. Kettlebell workshop som fina Cilla har styrt opp! 
Ska bli kul. Lite nervös är jag allt, hej världens otränaste människa ska träna i 4 timmar? 
Jag ser det som utmaningen i det hela, se hur mycket min kropp egentligen orkar. 

Jag kanske har lyckats gå ner nästan en hel människa, men styrketräningen under den perioden uteblev eftersom det liksom "inte är mig grej". Hoppas detta kan ändra på den inställningen för nu vill ja bli stark


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar