2013-07-05

Semester vad är det?

När de flesta börjar sin semester idag känner jag att "Äsch, semester vad är det när man kan jobba 2 veckor till i högtryck för att sen ha en sen semester!" Amen typ va.

Ledig dag. Det har storstädats, hoppats studsmatta, fikats hos farmor och nu intar vi vilo-position till pappa Niklas kommer hem. Det väntas jobb resten av helgen så dumt att slita ut sig i för väg känner jag.

Träningen har hamnat duktigt efter...Jag är så trött, så trött. Att jobba kvällar, ja jag prioriterar sömn före träning. Tydligen inne i en sov-period. Men ja tar det. Träningen börjar ja mer allvarligt med när jag känner att jag har tid. Att träna behöver inte ta lång tid men jag har ändå inte den lilla tiden över. Eller nu ljuger jag för jag skulle kunnat ha tränat under tiden jag skriver det här inlägget MEN så vart det inte så.

Slut-tjatat, jag hade visst inget vettigt o skriva idag. Blir så ibland.


har iallafall klickat hem en superfin klänning till sommarens 40 & 25 års fest. 
Är det nån som fyller 25 år snart sa du? Sa du sa du? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar