2013-08-26

Första fastedagen på 5:2

Hej bloggen, hej kära läsare!

Idag vill jag presentera mitt nya 5:2 liv. Faste-dagar är införda på prov.
Jag har en tendens till att hungra ihjäl och bli tjur-Berit om jag inte får mat.
Jag har ratat, verkligen ratat denna metod. Men I give it a try.

Första dagen är här med avklarad, snart ska man ju sova.

10.30
Gurka, sallad, 2 msk tonfisk
30 kcal

14.00
80 gram isterband 
gurka, sallad & broccoli
250 kcal   

18.00
2 finn crisp med ägg & kaviar 
240 kcal

Jag får jobba på att lägga upp dagen bättre med mer näringsrik mat, det är sånt man får jobba på antar jag. Tänkte måndag-torsdag som faste-dagar. Känns OK.

Den här veckan är det jobb äända fram till fredag. Dä ä fint dä..

Haft en helt underbar helg hos sis på gränsö! Så roligt, så underbart, helt magisk :-) Fler sånna tack!






1 kommentar:

  1. Spännande och följa dig genom detta:) har oxå tänkt att testa 5:2. Kram Sara

    SvaraRadera