2013-08-27

Ibland så...

...slutar jag grubbla och tänka. Då mår jag alldeles fantastiskt, ska sluta störa mig och tänka på så mycket. Men jag är liksom lite expert på det. Ska bli bättre, jag lovar. Sluta lägga energi på saker som jag inte kan påverka ändå. Punkt slut. Menar lite som Karolin. Som man vill behandlad, behandlar man andra. Thats good shit!

Annars? Joråsåatte...Mycket på g. September kommer bli spännande med mycket kläd-visningar, jobb och massa annat spännande som händer.



5:2 dieten. Jag laddar redan för torsdagens mat-intag. Jag tänker mig lite fasta till 1030 där jag bryter med en räksallad på ca 200 kcal.

Middag 1630 som består av uträknad mängd tonfiskröra i salladsblad på 250 kcal.

Ett finn crisp på kvällen och fasta efter 18. Det tycker jag låter som en bra plan. Nu natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar