2013-12-03

Här kommer jag!

Har ni saknat mig? Ååh vad jag har saknat er, ser att ni är inne här ändå. Det gillar jag, dock får jag en gnutta dåligt samvete när jag inte uppdaterar er.

Men här är jag.

Jag har liksom haft häcken full som man säger. Jobb, jobb...o så jobb. O så lite mer klädjobb.
O så dök det upp en julmässa här i gullringen som jag sa att jag skulle va med på. Baka sa du?
Baka som fan blev det, och mer efter det. Det resulterade i ett tomt bort på mässan (jag sålde allt alltså), sen fick jag ca 20 limpor på beställning. Säkert 150 biskvier och vaniljhjärtan. Det har varit jobb 7-16 sen baka hela kvällarna... Jag åkte på nåt förra veckan, inte ryggskott. Vi kan säga att hela ryggen krampade ihop.
Skitont gjorde det, jag har fortfarande ont men det är betydligt bättre. Dom sa att ja skulle varva ner och ta det lite lugnt. Men ni känner mig, jag kan inte ta det lugnt. Fakta.se

Men jag ha behövt att ta det lite lugnt nu, dels för att hinna med mig själv och för att motarbeta min panikångest som sakta kryper sig på när det blir för mycket. Det är inte synd om mig, inte alls för själv göra själv ha.




Men nu är jag tillbaka här på bloggen iallafall. Jag ställer inga krav. Jag ska bara försöka. Det går nog bra. Det är ju snart jul. Jag älskar julen, det är den mest fantastiska tiden på hela året. 
I löv it. We will be in touch. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar