2012-08-14

När en sambo längtar...

...och suktar efter lasagne. ( ja det har inte blivit lasagne här hemma sen jag började med LCHF) Då lurar man dom och säger "Orkar inte....Så jävla tråkigt när en annan inte kan äta det, kan du inte nöja dig med spaghetti & köttfärssås?" Sen gör man lasagne och ingen blir gladare.
Man kan säga att jag kanske suktar efter nåt till kvällen. Jag vet inte? Ingen vet.

Jag fixade lite gratinerad blomkål och grillade kycklingvingar till mig själv.
Sketagött va dä.


 Nu frågade Emelie och jag ville följa med ut i svampskogen! Givetvis säger jag.
Förenar nytta med nöje. Motion-Mat. 1-1

3 kommentarer:

  1. Vi gjorde egna Lasange plattor på ägg, fiberhusk och Philadelphiaost. Blev verkligen kanongott! Bara ett tips;)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Brukar vanligtvis göra på aubergine men tröttnat lite så ska definitivt testa detta! :-)

    SvaraRadera
  3. Något som är gott istället är att byta ut lasagneplatorna mot zucchini, tja de blir ju mousakka då, men himla gott bara man dränerar de på vattnet först:)

    SvaraRadera